Tryb rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków
Rozpatrywanie oraz załatwianie skarg i wniosków w Szpitalu odbywa się zgodnie z postanowieniami Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego następuje bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Rozpatrywanie skarg
1. Przedmiotem skargi lub wniosku może być w szczególności zaniedbanie lub nienależyte wykonanie zadań przez pracowników Szpitala.
2. Skarga pacjenta złożona w formie pisemnej zawiera co najmniej:
Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi zawiera w szczególności:
Udostępniający: MHAdmin
Wytwarzający: MHAdmin
Czas udostępnienia: 2018-11-30
Czas wytworzenia: 2018-11-30
Ostatnia aktualizacja: 2023-10-04, godz: 1:18
09-100 Płońsk, ul. Henryka Sienkiewicza 7
tel. (23) 661 77 00, (23) 661 34 00 | e-mail: sekretariat@szpitalplonsk.pl